מקומונט חיפה והקריות

פינוי דירת גג בחיפה

צילום: שי פינוי דירות

דירת גג נחשבת לסמל לאיכות חיים, אולי הדבר הכי קרוב לחצר פרטית משלכם בסביבה האורבנית. אך לעתים על מנת ליהנות מדירת הגג, יש צורך בשירות פינוי דירת גג. כלומר פינוי הדירה מתכולה מיותרת, אשפה, עציצים וכל מיני דברים מיותרים שהצטברו בבית. איננו מדברים על פינוי חפץ אחד או שניים, אנו מדברים על פינוי כל התכולה או כמות משמעותית.

במקרים שכאלו מוטב לפנות לחברת פינוי דירות מנוסה המסוגלת להעניק שירות פינוי דירת גג במהירות וביעילות.

מתי צריך פינוי דירת גג

בכל מקרה שבו ישנה דירה העמוסה בחפצים ותכולה ישנה שאין בה צורך, ורוצים לעשות בה שימוש, יש לפנות אותה. למשל זוהי יכולה להיות דירה ישנה שרכשתם, ועכשיו תרצו לשפץ אותה ולהפוך אותה לדירת גג מודרנית שתספק לכם איכות חיים גבוהה. אך יתכן כי רכשתם את הדירה כפי שהיא, מלאה בחפצים ישנים שהושארו בדירה ובגג. החפצים המיותרים מפריעים לכם לממש את השיפוץ ולהגשים את החלומות. אתם בוודאי רוצים להתחיל בשיפוץ כמה שיותר מהר, ולא להתחיל להתעסק בחפצים חלודים, ולכן בוודאי תעדיפו לעשות זאת באמצעות חברה לפינוי תכולת דירות.

הסיבה לא ממש חשובה, במידה ויש לכם דירת גג עמוסה בחפצים, ואתם רוצים להשליט את הסדר אתם זקוקים לשירות.

האם ישנו שוני בין פינוי דירת גג לפינוי תכולת דירה אחרת

ברמת העיקרון שתי העבודות מורכבות ואין שוני של ממש ביניהן. אך בגלל האופי של דירת גג יתכן שוני בסוג החפצים שיש בגג, ובמצב שלהם. דירות גג מוזנחות חשופות לאוויר הפתוח, לפחות בחלקן, ולכן יש בהם בלאי יותר גדול וזוהמה גדולה. אלו עלולים להיות חפצים חלודים שהושארו על הגג. לעתים אפילו יונים מקננות בין רהיטים ישנים וכל מה שנמצא על הגג, כך שישנו גם היבט תברואתי לעבודה.

אך פינוי דירת גג, כמו כל עבודת פינוי אחרת דורש אנשי צוות לצורך ביצוע מיון של חפצים, דורש עבודות סבלות, שימוש בציוד הגנה ובטיחות, ולבסוף משאיות לפינוי האשפה. כל לקוח זקוק לפתרונות מעט שונים, הן במאפייני הפינוי והן בכמויות הפסולת – חברת מקצועית מעניקה שירות בהתאמה אישית ופותרת כל בעיה.

פינוי דירת גג רק אצל המומחים

חברה מקצועית לפינוי דירה יכולה לחסוך לכם את כל כאבי הראש הקשורים לפינוי. החברה תטפל בכל העבודה הפיזית, ותחסוך מכם את העבודה הקשה. לא תצטרכו להשקיע זמן במיונים וסחיבת חפצים – אנו נעשה זאת עבורכם. ובשורה התחתונה תוכלו ליהנות מפתרון מהיר, והאפשרות להגשים את כל התוכניות.