מקומונט חיפה והקריות

פינוי תכולת דירה עמוסה בחפצים וזוהמה – כיצד זה נעשה?

דירה עמוסה בחפצים. צילום: שי פינוי דירה

פינוי תכולת דירה שעמוסה בחפצים וזוהמה בגלל שנים של חוסר טיפול והזנחה זה עבודה רבה שלא כדאי לנו לעשות לבד. אם אנחנו שהדירה באמת תחזור למצב שניתן לחיות ולגור בה כדאי לנו לשכור חברת פינוי דירות מקצועית שתסייע לנו. כאשר יש מצב בו קיבלנו בירושה דירה ששנים רבות הזניחו אותה והיא מלאה בהרבה מאוד זוהמה וחפצים שכבר מזמן אין בהם שימוש כדאי לנו להתחיל את תהליך הפינוי שלה בזריקה של כל מה שלא טוב ולא עובד בה לפח.

איך הכי טוב לפנות לכלוך מדירות של אגרנים?

פעמים רבות דירות שצריך לפנות אותן כי הן עמוסות בחפצים וזוהמה הן דירות של אגרנים כפייתיים. אגרנות כפייתית היא מצב בו אנשים מסוימים ממלאים את הבית שלהם בחפצים, פריטים ורהיטים שונים. כך למשל יש אגרנים כפייתיים שאוספים כל דבר ולא זורקים אותם מעיתונים מלפני עשרים שנה ועד צעצועים ישנים או כלי מטבח. המשותף לכל האגרנים הוא שמה שהם אוספים הוא בדרך כלל לא שימושי וברוב המקרים הכמות של האוספים שלהם מוגזמת מאוד וגורמת לבית בו הם גרים להיות מאוד לכלוך. הכי טוב לפנות לכלוך מדירות של אגרנים הוא לזרוק לפח את כל מה שיש בדירה ולהתחיל בה מחדש.

למה לא כדאי לפנות דירות של אגרנים לבד?

לא כדאי ולא מומלץ בכלל לפנות דירות של אגרנים לבד. כאשר אנחנו מנסים לפנות דירות של אגרנים לבד אנחנו יכולים להסתבך במשימה שלעולם לא נדע את הסוף שלה. אם אנחנו רוצים שהדירה באמת תהיה נקייה ופנויה מכל תוך זמן קצר חשוב להזמין אנשי מקצוע שיסייעו לנו לפנות אותה. פינוי זה ישתלם לנו מאוד כי אחריו הדירה תהיה ריקה מחפצים ותכולה ונוכל לנקות אותה ולהתחיל להשכיר או למכור אותה.

פינוי תכולת דירה של אגרנים – למה חשוב לשים לב?

כאשר אנחנו עוסקים במלאכה של פינוי תכולת דירה של אגרנים חשוב לשים לב ש:

אם נקפיד להקפיד על כללי מפתח אלו יהיה לנו קל יותר לפנות דירה של אגרנים. לא כל דירה מבולגנת וחסרת ניקיון היא דירה של אגרנים. יש גם הרבה אנשים שהם פשוט לא יודעים לנקות ולסדר ולכן הדירה שלהם מצויה שנים רבות במצב של הזנחה. אנשים קשישים למשל לא יכולים פעמים רבות לנקות לבד את הדירה שלהם ולתחזק אותה בגלל המצב הפיזי שלהם.

המאמר נכתב בשיתוף שי פינוי דירה – https://www.house-eviction.co.il/