מקומונט חיפה והקריות

פיצה בחיפה: איזו פיצה בא לכם לאכול היום?

צילום: freepik

היום אפשר הזמין פיצה בחיפה או בכל מקום בארץ, בקלות ובמהירות. אתם יכולים להזמין את הפיצה שלכם דרך הטלפון, דרך אתר מסעדת הפיצה שממנה אתם רוצים להזמין, או דרך האפליקציה, או לגשת לפיצרייה ולאסוף את הפיצה שלכם.

למרות שמכוניות מעופפות עדיין לא הגיעו למאה הזאת, משלוחי פיצה התפתחו היום מעבר לחלומות הפרועים ביותר של כל עתידן או מחבר מדע בדיוני. רמת נוחות זו פירושה גם שניתן להשיג כל סוג של פיצה שאפשר להעלות על הדעת, אבל לפעמים, ריבוי האפשרויות יכול לבלבל.

לא בטוחים איזה סוג של פיצה כדאי לכם להזמין? הנה המדריך שלכם למציאת פיצה בחיפה ובכל סניף של פיצרייה בארץ, שתתאים לכל אירוע:

איזו פיצה כדאי להזמין לצפייה במשחק חשוב?

אם הזמנתם חברים לצפייה במשחק כדורגל חשוב, אתם יודעים שפיצה היא חובה מוחלטת. השאלה היא איך תספקו את כולם בקבוצה גדולה, ואיך תקפידו שיהיו מספיק פיצות לכל החברים שלכם?

לערב צפייה במשחק גדול, מומלץ לבחור את הקלאסיקות. תוכלו להזמין חמישים אחוזים מהפיצות שלכם עם פפרוני, ולהשאיר את החצי השני פשוט. אתם מוזמנים לשחק עם היחס הזה לכיוון זה או אחר, אבל מה שלא תעשו, הקפידו להזמין המון המון פיצות.

איזו פיצה כדאי להזמין לערב רומנטי בבית?

יציאות לבילוי נחשבות היום למוגזמות. רוב הזוגות כבר הבינו את זה, ולכן ברוב המקרים הם מחליטים להישאר בבית, להזמין פיצה ולצפות בנטפליקס. השאלה היא איזה סוג של פיצה כדאי להזמין?

לערב דייט מובהק זה מומלץ לבחור פיצה עם בצק דק שאינה עמוסה מדי בתוספות, רק קחו בחשבון שאם אתם מזמינים את הפיצה ממסעדת פיצה בחיפה עם מוניטין בינלאומי מעולה, סביר להניח שמגש הפיצה ייגמר לפני שכותרות הסרט יסתיימו, אז כדאי שתזמינו שני מגשים לפחות.

איזו פיצה כדאי להזמין בקיץ?

מזג האוויר בצפון קריר קצת יותר ממזג האוויר בערי המרכז, גם בקיץ, ולכן פיצה בסגנון יווני היא המועדפת. עם בצק דק יחסית וירקות טריים מעל, פיצה בחיפה עם תוספות של ירקות טריים היא הבחירה המושלמת ליהנות מארוחה שאינה כבדה מדי.

חצילים ועגבניות נמצאים בשיאם בחודשי הקיץ, מה שהופך את ההזדמנות המושלמת לשלב את שניהם על גבי הפיצה. לחלופין, אם אתם רוצים לאכול את הפיצה כמו שאוכלים אותה בארצות הברית, הזמינו פיצה עם ערי מות של אורוגולה טרייה עם טעם פיקנטי.

איזו פיצה כדאי להזמין לפיקניק?

לפיקניק בחיק הטבע באזור הצפון, מומלץ בחום להזמין פיצה בסגנון אמריקאי. יש סימטריה יפהפייה בין שמיכות ושולחנות פיקניק מרובעים, למשולשים של פיצה אמריקאית, ושום דבר אינו מרגיש יותר בריא מאשר החזרה לצורת הפיצה שכל כך אהובה בארצות הברית ובכל העולם.

חוץ מזה, כל תירוץ להזמנת פיצה בחיפה שמיוצרת מחומרי גלם איכותי ים, הוא תירוץ טוב ליהנות מארוחה מעולה.