מקומונט חיפה והקריות

פירוש קלפי טארוט

Female fortune teller doing tarot reading at table with candles during seance, copy space

קלפי טארוט הם חפיסת קלפים המשמשת לגילוי עתידות. הם משמשים לעתים קרובות כדי לחזות את העתיד, אבל הם יכולים לשמש גם למטרות אחרות כגון השתקפות עצמית.

ניתן להשתמש בקלפי טארוט גם כדי לספר את סיפור חייו וחוויותיו של אדם. קורא הטארוט ישתמש בקלפים כדי לשאול את האדם על העבר, ההווה והעתיד שלו. קריאת קלפי טארוט יכולה להיעשות עבור עצמך או עבור מישהו אחר.

ישנם סוגים רבים ושונים של חפיסות קלפי טארוט שאתה יכול לקנות, אך כל חפיסה מכילה 78 קלפים עם 22 ארקנה גדולה ו-56 ארקנה קטנה. ישנן ארבע חליפות בטארוט: כוסות, חרבות, שרביטים וחומשים (הנקראים לפעמים מטבעות).

קלפי טארוט הם חפיסה של 78 קלפים שניתן להשתמש בהם כדי לספר את העתיד

חפיסת הטארוט מורכבת משני חלקים: הארקנה הגדולה והארקנה הקטנה. הארקנה הגדולה מורכבת מ-22 קלפים ונחשבת לחזקה יותר מהארקנה הקטנה. הארקנה הגדולה כוללת את השוטה, הקוסם, הכוהנת הגדולה וכו’.

הארקנה הקטנה מורכבת מ-56 קלפים ומחולקת לארבע חליפות – שרביטים, כוסות, חרבות וחומשים. כל חליפה מתכתבת עם אלמנט אחר – אש, מים, אוויר ואדמה בהתאמה.

קלפי טארוט הם קבוצה של קלפים המשמשים ככלי לניבוי עתידות. בעוד המשמעויות של כל קלף משתנות, לכולם יש אותה מטרה – לספק תובנה לגבי עתידו של אדם.

קלפי טארוט מורכבים בדרך כלל מ-22 ארקנה מז’ור ו-56 ארקנה מינורית. ה- Major Arcana מכיל את הקלפים החזקים ביותר ומייצגים בדרך כלל אירועים משמעותיים בחייהם של אנשים. ה-Minor Arcana, לעומת זאת, עוסקות יותר בחיי היומיום וכוללות ארבע חליפות: שרביטים (אש), כוסות (מים), חרבות (אוויר), וחומשים (אדמה).

קלפי טארוט הם חפיסה של 78 קלפים ששימשו לגילוי עתידות מאז המאה ה-15. הם משמשים כדי לענות על שאלות ספציפיות, אבל הם יכולים לשמש גם להדרכה כללית.

קלפי טארוט עוצבו במקור כמשחק ולא נועדו לגילוי עתידות

האזכור המוקדם ביותר של קלפי טארוט היה בשנת 1440 כאשר הם נאסרו על ידי האפיפיור פאולוס השני מכיוון שהוא האמין שהם משמשים למטרות הימורים.

קלפי טארוט נתפסים לרוב כדרך לגשת למסרים מהתת מודע או ממחוזות קיום אחרים. הקורא יכול להשתמש במסרים אלה כדי לעזור להדריך אנשים בחייהם ולעזור להם לקבל החלטות לגבי עתידם.

קלפי טארוט הם חפיסת קלפים המשמשת לניבוי עתידות וגילוי עתידות. הקלפים משמשים לעתים קרובות כדי לענות על שאלות על העתיד, מערכות יחסים והיבטים אחרים של חייו.