מקומונט חיפה והקריות

פרויקט הנדל”ן הבוטיקי “שונמית מול הים” בשכונת רמת התשבי יוצא לדרך

רחוב השונמית. קרדיט הדמיות- Tsar אדריכלים

חברת פמאן הנדסה בשיתוף קבוצת נכסים- שלומי אוחנה מציגים את פרויקט הבוטיק “שונמית מול הים” חיפה, בהיקף השקעה של 19 מליון שח.

בלב הכרמל בשכונת רמת התשבי היוקרתית בחיפה, התקבל היתר בנייה לפרויקט הבוטיק “שונמית מול הים”. 

פרויקט המגורים המשווק בלעדית ע”י קבוצת נכסים, משתרע ע”פ 3000 מ”ר שטח בנוי ועוד 500 מ”ר שטח ציבורי למרפסות:

2 מגדלי פאר המכילים 23 דירות 5-6 חדרים, כל אחת 129-137 מ”ר, משקיפות לנוף ים. מפרט ברמות הגבוהות ביותר, תריסי אור, נקודות חשמל ללא הגבלה, הכנה לחימום תת רצפתי, חנייה עם הכנה לטעינה חשמלית ומחסן בטאבו. 

לדברי שלומי אוחנה בעלי קבוצת נכסים: “הפרויקט ממוקם באחד הנופים הכי נחשקים בחיפה מול הים ובמרחק הליכה ממוקדי התרבות, מוסדות החינוך והשירותים הקהילתיים, בנגישות לצירי התנועה המרכזיים.

הסיום המשוער לבנייה הוא בדצמבר 2024. 

כרגע נותרו למכירה 5 דירות ועוד פנטהאוז 127 מ”ר ו-163 מ”ר מרפסת, מפלס אחד, יחיד בקומה. הדירות מוצעות במחירי השקה- החל מ-2,600,000 שח בלבד”

קבוצת נכסים הינה בבעלות שלומי אוחנה- מייסד ומנכ”ל החברה, מביא עמו ניסיון מוכח של 2 עשורים בשוק הנדל”ן, המבוסס על פרמטרים כגון איכות, מקצועיות, אמינות ויושרה. 

רחוב שונמית. קרדיט הדמיות- Tsar  אדריכלים

יש לציין כי מודל העבודה של החברה מושתת על שיתוף פעולה עם מעל 200 מתווכים ברחבי העיר- מה שיוצר חשיפה מהירה ויעילה לבעל הנכס.

כחלק ממעטפת השירותים שהחברה נותנת מסייע צוות המשרד בחיבור לאנשי מקצוע מנוסים בתחומם, כגון שמאי מקרקעין, עו”ד, אדריכלים, טיפול במשכנתאות בזכות קשרים בנקאיים ענפים ועוד