מקומונט חיפה והקריות

פתרונות קוסמטיקה לעור בעייתי ולעיצוב הפנים והגוף

חדשותעולם הקוסמטיקה מתפתח רבות. אחת למספר חודשים שומעים על המצאה חדשה שיכולה להעניק פתרון כזה או אחר לבעיה מסויימת שבעור, כאשר בכל פעם מדובר בפתרון שהוא יותר ארוך טווח.

הקוסמטיקה המוכרת והרגילה מציעה מגוון של פתרונות לעור פנים מצולק, הסובל מפצעים, קמטים או שיעור.

הלחמת ריסים – הקוסמטיקה הרפואית מציעה פתרונות גם לתחומים אלו, וכן לתחומים אחרים כמו קמטים, כאשר הפתרונות שמציעה נוגעים לטיפול בשכבות העור הפנימיות ועל כן מחזיקים מעמד לאורך זמן.

כמו כן, מציעה הקוסמטיקה הרפואית אפשרות לעצב את עור הפנים, כאשר העיצוב מבוצע באופן נקודתי, ובכך ניתן למנוע כניסה לחדר הניתוח לצורך עיצוב הפנים.

מה ניתן לעשות?

קיימת האפשרות, באמצעות הזרקת בוטוקס, לעבות את השפתיים, להגביה את עצמות הלחיים או לשנות את הבעת הפנים, כאשר באמצעות זריקה פשוטה השינוי חל באופן כמעט מיידי וללא כל תופעות לוואי.

שזירת ריסים – הזריקה ניתנת על ידי רופא שכן יש לדעת היכן להזריק כמו גם את המינון המומלץ עבור איזור כזה או אחר בפנים.

ההחלמה היא מיידית וניתן לשוב להתנהלות היום יומית באופן מיידי לאחר הטיפול.

כמו כן, עוסקת הקוסמטיקה הרפואית בטיפול בשיער דליל, על ידי מגוון רחב של טיפולים, כך שהמטופל יכול להימנע מלקיחת כדורים שלרוב גורמים לתופעות לוואי לא נעימות.

הקוסמטיקה הרפואית מאפשרת גם עיצוב של איפור קבוע, למשל תחימת השפתיים, עיצוב של קו העפעפיים או עיצוב גבות קבוע, וזאת באמצעות קעקוע באיזורים המבוקשים, כך שלמעשה יכולה האישה לצמצם העיסוק שלה באיפור שכן האיפור הקבוע מעניק שקט מהתחום.

ריסים – הקוסמטיקה הרפואית מעניקה גם פתרונות להורדת השומנים המיותרים בגוף באמצעות טיפולים בקור, למשל, כך שאם מדובר במאבק אינסופי במכוני הכושר או הדיאטות, הסרת השומן יכולה לתת דחיפה רצינית לצורך המשך המאבק.

קורס הלחמת ריסים – מכוני הקוסמטיקה השונים מציעים גם מגוון של טיפולי שיזוף, או באמצעות ספריי או באמצעות מיטת שיזוף, במידה ומעוניינים להעניק לעור גוון צבע מסויים אך עונת הים עוד רחוקה מלהגיע.