מקומונט חיפה והקריות

צאו להרפתקה – טויוטה לנד קרוזר

צילום: טויוטה חיפה אמין מוטורס

אם אתם מחפשים רכב שמצטיין בבטיחות ובנסיעה בתנאי שטח, תוך כדי התאמה לטכנולוגיה ולרוח התקופה המודרנית, כנראה שכבר שמעתם על טויוטה לנד קרוזר. לנד קרוזר 2023 הוא רכב שטח חדש ועדכני שמבוסס על קודמיו, ולא בכדי. כשמדברים על ג’יפ, טויוטה היא אחת המובילות הגדולות בתחום, והלנד קרוזר זוכה לדגמים מחודשים בשל היכולת שלו להישאר אחד הרכבים המועדפים בעולם בכלל ובישראל בפרט.

כשחושבים על רכב שטח אמיתי שמתאים גם לטיול ארוך וגם לסיבוב קצר בעיר, כשחושבים על ג’יפ טויוטה – בדרך כלל לנד קרוזר Land Cruiser הוא השם הראשון שקופץ לראש. אז מה באמת הופך את רכב האיכות טויוטה לנד קרוזר 2023 לרכב שטח שכדאי לקנות?

לנד קרוזר 2023

מדובר ברכב המזכיר את הקודמים לו, SUV רב מושבי המגיע בשני דגמים לבחירה, ארוך או קצר. הרכב מעוצב באופן פשוט ונעים, כיאה לדגם הלנד קרוזר, ורמת הגימור שלו גבוהה מאוד. תא המטען ברכב גדול מאוד, וכמוהו המרחב מקדימה אשר מאפשר נהיגה נוחה. גם השורה השנייה מרווחת מאוד ומעניקה נסיעה נעימה במיוחד. השורה השלישית, כנהוג ברכבים מסוג זה, צפופה יותר.

הרכב פרקטי ביותר, וכיאה לשנת 2023 מותקנים בו מערכת מולטימדיה מתקדמת ומסך איכותי.

צילום: טויוטה חיפה אמין מוטורס

אם אתם מחפשים רכב שמזכיר את הג’יפים של פעם אבל שומר על פאסון של התקופה – הגיוני מאוד שתבחרו בלנד קרוזר. מנוע הטורבו העובד על דיזל הוא בעל הספק של כ-200 כוח סוס, ושלדת הסולם והמכלולים שמצטרפים אליו נותנים חוויה האופיינית לרכבי השטח שהכרנו בעבר ואט אט כבר נעלמים מהעולם. בתחום הזה, אפשר לומר שללנד קרוזר כמעט ואין מתחרים, במיוחד לאלו המחפשים את חווית הנסיעה הקלאסית בשטח.

הרכב מתאים לנסיעה בעיקר בתנאי שטח פשוטים אך מתמודד גם עם תנאים קשים יותר, ונוח למדי גם בדרכים המהירות והסביבה העירונית. אחת ההצלחות של הלנד קרוזר המתחדש מגיעה דווקא מעולם הבטיחות. ככל שהשנים עוברות מערכות הבטיחות של הרכב משתפרות, במיוחד בכל מה שנוגע להתראות ומערכות בלימה. בדגמים המתקדמים יותר תוכלו אפילו למצוא מערכת תיקון סטייה מנתיב.

בסופו של דבר, אין בימינו הרבה רכבים שעומדים בסטנדרט שהלנד קרוזר של טויוטה מציב, ולמרות שלא מדובר ברכב זול במיוחד, האמינות והיציבות של הדגם לאורך השנים מציבים אותו בראש התחום. סוכנות מורשית טויוטה חיפה – אמין מוטורס, מזמינה אתכם לתאם נסיעת מבחן בלנד קרוזר חדשה (ואף דגמים נוספים).