מקומונט חיפה והקריות

צימרים בצפון לזוגות לנופש המושלם

קרדיט צילום: סשה אלכוב

כשאתם זוג מאוהב, אתם לא באמת צריכים סיבה לצאת לנופש. מספיק שיגיע הסופ”ש ואתם כבר מתכננים את החופשה הבאה שלכם. ובכן, כשמדובר בחופשה רומנטית מיוחדת לא צריך ללכת רחוק. צימר לזוגות יספק לכם את כל הפרטיות וגם שורה ארוכה של פינוקים מפנקים שכדאי להכיר מקרוב. כך שהצימר מביאים לכם את כל התנאים לחופשה רומנטית בלתי נשכחת.

צימר לזוגות לכל הזדמנות

אם אתם אוהבים להפתיע את בן או בת הזוג בהפתעות איכותיות ומעניינות, צימרים בצפון לזוגות  הוא כל מה שאתם צריכים. הצימרים מתאימים למגוון רחב של הזדמנויות רומנטיות:

1. חופשה רומנטית

לפעמים אתם פשוט רוצים לצאת לחופשה רומנטית יוקרתית ללא סיבה מיוחדת. ועם צימר מפנק שיש בו הכול לא צריך יותר מזה. כי בצימר אחד יש לכם את כל מה שאתם צריכים לחופשה רומנטית שתמיד חלמתם עליה: בריכה גדולה, ג’קוזי, מקרר עם שמפניות, עיסויים בהזמנה אישית, חדר שינה מפנק, שולחן סנוקר למשחקים, חצר גדולה עם דשא וצמחים ועוד. כמו כן, מעבר לפינוקים והאטרקציות שיש לכם בתוך הצימר, יש לכם גם שפע של אטרקציות ליד הצימר. הצפון מזמן חוויות מרתקות כמו טיולי פריחה, רכיבה על סוסים, טיולי ג’יפים וסדנאות של גבינות ויין.

2. הצעת נישואין

רוצה להציע לה נישואין אבל מחפש את המקום המושלם לעשות זאת? אין כמו הצעת נישואין בתוך צימר מהמם עם עיצוב שהוזמן מראש לקראת האירוע הגדול והמרגש ששייך כולו לכם. ואחרי ה”כן” הנכסף להצעה המרגשת, אפשר לבלות כמו שצריך בתוך צימר מפנק מושלם. 

3. יום נישואין

לא משנה אם אתם נשואים במשך שנתיים או עשרים שנה, את יום הנישואין צריך לחגוג כראוי. אם כבר נמאס לכם ממסעדות שכונתיות ומערבים בבית, כדי לשנות אווירה, לצאת מהבית ולהכיר צימרים המתאימים במיוחד לזוגות. ההנאה במקרים כאלה מובטחת, ואתם זוכים לנופש מרהיב באווירה מפנקת. 

4. יום האהבה

בין אם מדובר בט”ו באב המסורתי או ביום הוולנטיין, אתם יכולים לצאת לחופשה באחד התאריכים האלה או אפילו בשניהם. כי כשיש לכם הזדמנות נהדרת לבלות יחד מבלי לחשוב על כלום חוץ מאחד על השנייה. כמובן, כמו במקרה של הצעת נישואין, גם כאן אפשר לבקש לעצב את הצימר בהתאם לחג האהבה. 

קרדיט צילום: סשה אלכוב

5. חוזרים להיות יחד

החיים ההפכפכים שלנו מזמנים לנו לא מעט הפתעות, גם בתחום הזוגיות. ישנם זוגות שנפרדים ואז חוזרים שוב אחרי תקופה מסוימת, כשהם מבינים שהם בעצם יותר ממתאימים. כדי לחגוג את אירוע החזרה, לא צריך הרבה, רק להזמין מקום בצימר ולחגוג כראוי. 

איך בוחרים את הצימר המתאים לנו?

רוצים להזמין צימר עוד היום? הכירו את אתר צימר R המעניק לכם את כל המידע שאתם צריכים על הצימרים. כבר לא צריך להתקשר לצימרים במיוחד כדי לברר מה הם כוללים ולבקש מהבעלים לשלוח תמונות להמחשה, כשיש לכם את כל המידע באתר. בתור הכנה לחופשה שלכם, כדאי לשבת יחד ולבחור את הצימר שבו תרצו לבלות בזמן הקרוב וליצור קשר עם הבעלים של הצימר בקלות. אז פנו לכם שעה קטנה ביום ותתחילו לחפש את הצימר המפנק הבא.

קדימה, להזמין מקום – צימרים בצפון לזוגות הם הפתרון המושלם שלכם לאווירה רומנטית מפנקת. 

צפו ברשימה המלאה של צימרים בצפון