מקומונט חיפה והקריות

צימרים בצפון – מדוע הם כה נבדלים מבתי מלון?

לעומת התחושה ההמונית, אשר מקנים בתי המלון בארץ, צימרים בצפון יקנו לכם תחושה של חמימות, של “להגיע הביתה”. הצפון נפרש על פני שטח גדול למדי, שטח עצום של מקומות מרהיבים ביופיים, שלמרבה הצער, לא מגיעים אליהם בחיי היום יום. קחו את הזמן כדי למצוא מרגוע לנפשכם, והגיעו למקומות בתוליים, מקומות שאף פעם לא יצא לכם לגלות אותם. תיהנו ממגע יד אישי ומפנק, ממי שבאמת שמח לקבל את פניכם, בכל רגע נתון.

 

האם צימרים בצפון מקנים לכם פרטיות?

בעוד האירוח בבתי מלון נחשב “לקר” למדי, ומלווה בערב רב של אורחים, במתקנים שנועדו לשמש הרבה משתתפים, כמו למשל – המון מתרחצים בבריכה, או לחלופין הרבה משתמשים בחדר הכושר, או מתקנים שבהם עושים שימוש כל מיני מוזמנים ואורחים של בית המלון, מה שמעיב על תחושת הפרטיות ועל ההרגשה של אירוח מתאים לאינטימיות. מאידך, האירוח בין כתלי צימרים בצפון שונה לגמרי. נכון, יש בהם בדרך כלל כמה חדרים, אך הם מרוחקים לרוב האחד מהשני, מה שמאפשר בידוד מוחלט, והנאה צרופה מפרטיות ראויה לציון. רק בצימרים בצפון אפשר ליהנות מתופעה כוללנית של רוגע ושל שקט, ערכים שלא יסולאו מפז.

כיצד צימרים בצפון ירחיבו את מעגל המכרים שלכם?

בעוד שבבית מלון מתארחים כמות עצומה של בני אדם, שכל אחד צפון בחיק משפחתו, או בחיק חבריו, ואין כל התערות בחיי חברה משותפים, צימרים בצפון מקבלים טוויסט בעלילה. במסגרת השהות בהם תתוודעו להמון נופשים אחרים, שבדיוק כמוכם, מעוניינים להכיר לעומק את הסביבה הקרובה. בשל העובדה, כי מדובר במקום ביתי, השוכנים בהם חשים בנוח, ברוב המקרים, לנהל אינטראקציה עם שאר אורחי המקום, במהלך ארוחת הבוקר, הייחודית, יש לומר, וסביר להניח שייווצרו חברויות חדשות, מה שיגרום לכם בהכרח להרחיב את מעגל המכרים שלכם.

האם צימרים בצפון מספקים שירות לקוחות במיטבו?

נתחיל מכך, שצימרים בצפון מעוניינים שתמשיכו לבקר אותם שוב. הם יעשו ככל שהם יכולים לספק לכם שירות לקוחות במיטבו, על מנת שהחוויה שלכם בצימר שלהם תהיה בלתי נשכחת. אם זה קשור להכנת ארוחת בוקר שטרם טעמתם שכמותה, ואם זה קשור בתדריך אישי לכל מה שיש לאזור להציע לכם. צוות העובדים של צימרים בצפון בדרך כלל קשוב ושם ליבו לצרכים של האורחים שלהם, ופועל בכל דרך אפשרית שתהיו שבעי רצון מהשירות, ובעיקר שתספרו לחברים שלכם על נפלאות המקום.

האם באמצעות צימרים בצפון תוכלו להתוודע למנעד רב של אטרקציות?

יש לומר בוודאות, כי באמצעות צימרים בצפון תוכלו להתוודע למנעד רב של אטרקציות מקומיות. כל עיר, יישוב או כפר טומנים בחובם אטרקציות שונות. מרבית הצימרים קרובים לאתרי תיירות כאלו ואחרים. תוכלו להתנסות באטרקציות שמעולם לא התנסיתם בהן. כמו למשל – חליבת–פרות או חליבת עזים, ייצור של פתיתות בטבון, ליטוף של חיות אקזוטיות, סנפלינג או צניחה חופשית, וכיוצא בזאת. מעבר לכך, תוכלו להנציח את הרגעים המיוחדים האלו במצלמה, למרות שבוודאי לא תשכחו אותם כל כך מהר.