מקומונט חיפה והקריות

קבוצת אלמוג תעניק חסות להפועל חיפה בכדורסל

החסות תהיה עד לסיום עונת המשחקים 2022/23 תחת פרויקט הדגל החיפאי “אלמוג כרמל מערב”, עם לוגו הפרויקט על מכנסי המדים של הקבוצה; רוכשי דירה בפרויקט ייהנו מהטבת מנוי שנתי

קבוצת אלמוג תעניק חסות לקבוצת הכדורסל הפועל חיפה עד לסיום עונת המשחקים 2022/23 תחת פרויקט הדגל החיפאי “אלמוג כרמל מערב”. במסגרת החסות יקבל הפרויקט חשיפה במשחקי הבית של הקבוצה בהיכל רוממה, לוגו הפרויקט יתנוסס על מכנסי המדים הרשמיים של השחקנים ורוכשי דירה בפרויקט ייהנו מהטבת מנוי שנתי למשחקי הקבוצה.

החסות אשר נחתמה לאחרונה תציב את פרויקט הדגל החיפאי של החברה, “אלמוג כרמל מערב” בחזית. במסגרת הפרויקט הממוקם בשכונת נווה דוד הנמצאת במרחק אווירי של כ-600 מטר מחוף הכרמל, ייבנו 3 מגדלי המגורים הגבוהים ביותר בעיר, אלו יתנשאו לגובה של 28-31 קומות ובהם 437 יח”ד. הבניין הראשון אשר בנייתו החלה בשנת 2019 נמצא כיום בשלבי בנייה מתקדמים וצפוי להתאכלס בקיץ 2023, ואילו הבניין השני, יצא למכירה מוקדמת בחודש האחרון עם תמהיל דירות מגוון של 4 ו-5 חדרים המציגות נוף מהפנט למפרץ חיפה.

קבוצת אלמוג הינה חברה פרטית בעלת פעילות מגוונת בענף הנדל”ן, עיקר פעילותה בייזום וביצוע פרויקטים למגורים בדגש על התחדשות עירונית. הפרויקטים שמקדמת הקבוצה נמצאים בפריסה ארצית ממצפה רמון ועד הקריות. מועדון הכדורסל הפועל בי-קיור לייזר חיפה מנוהל על ידי עמותת אוהדים מזה 11 שנים. המועדון החל את דרכו בליגה ב׳ והגיע עד לצמרת הכדורסל בישראל, ואף משתתף במשחקים במסגרת גביע אירופה. למועדון מחלקת נוער ונערות עם למעלה מ-400 שחקנים וקבוצת בוגרות בליגה הארצית. עוד מציג המועדון פעילות חברתית ענפה, שבמסגרתה מאמצת הקבוצה ארבעה בתי ספר לילדים על הרצף האוטיסטי, ושתי פנימיות לנוער בסיכון.

קפטן הקבוצה אופק אביטל עם מדי הקבוצה החדשים. קרדיט צילום חגית אברהם

לדברי יקי אמסלם, מנכ”ל קבוצת אלמוג, “החברה מחוברת לחיפה, עם ייזום וביצוע של שורת פרויקטים בעיר בעשור האחרון, בין היתר בבניית מאות יח”ד בשכונת נאות פרס. החברה בונה כיום את פרויקט אלמוג כרמל מערב, פרויקט דגל בתחום ההתחדשות העירונית בשכונת נווה דוד. קבוצת אלמוג מאמינה ותומכת בספורט הישראלי גם במסגרת החסות הראשית שאנו מעניקים לקבוצת הכדורגל סקציה נס ציונה, וגם במסגרת תרומה לקהילה ותמיכה בספורט המקומי באזורים בהם החברה פעילה, אנחנו שמחים וגאים לתת חסות להפועל חיפה בכדורסל ומאחלים לקבוצה הצלחה גדולה”.

יובל רוסמן, יושב ראש הפועל בי-קיור לייזר חיפה, אמר כי “אנו נרגשים לשתף פעולה עם קבוצת אלמוג ויקי אמסלם שהינם שם דבר בעולם הנדל״ן. מדובר בחיבור טבעי שיוליד דברים גדולים. אנו מודים לחברה על הבחירה בנו ועל הרצון להיות חלק מהמשפחה”.