מקומונט חיפה והקריות

ריקי יעקבי “חברת יעקבי יוניברסל אוהבת לתרום לקהילה”

הצמיחה של המדינה הקטנה שלנו תלויה רבות ביזמות ופריסת אוכלוסין נכונה. כמו כן, כפי שוודאי אתם יודעים, אנו חיים בתקופה מאתגרת ורכישת דירה לעיתים נראית בלתי אפשרית. יחד עם זאת, כאשר אנו סופסוף מצליחים להגיע ליעד שלנו ולרכוש דירה בין אם זאת להשקעה, ובין אם זה למגורים, זהו ממש קריטי לעבוד מול חברת נדל”ן ויזמות אמינה ומקצועית שתלווה אותנו לאורך כל הדרך, תעמוד בהבטחותיה, ושתהווה עבורנו השקעה אמינה ונכונה.

בסופו של יום, השקעה בפרויקט יכולה להעניק לנו ולילדינו עתיד טוב יותר, איכות חיים גבוהה יותר, ואף הכנסה פסיבית. לכן, צריך לנהוג בזהירות ולבדוק היטב מי היא החברה שמציעה לנו את שירותיה. ובכן, כאשר מדובר בחברה עם מוניטין משובח במיוחד, אין ספק שחברת “יעקבי יוניברסל” עומדת בין החברות המובילות.

מעבר לכך שמדובר בחברה עם פרויקטים מוצלחים ומוכחים, הם גם מעניקים לכל לקוח ולקוחה את מלוא תשומת הלב, ודואגים לתת מענה מידי בכל נושא ושאלה. לא מדובר כאן בעוד חברת נדל”ן, מדובר בחברה שהליבה שלה היא תרומה לקהילה, רצון אמיתי לפתח את הארץ, והכי חשוב, להעניק ללקוחותיה איכות חיים. אך מי הם חברת “יעקבי יוניברסל”, בואו נפרט.

ריקי יעקבי מחברת “יעקבי יוניברסל” נעים להכיר

חברת “יעקבי יוניברסל” היא חברת נדל”ן ויזמות שהוקמה בשנת 1994 על ידי חיים יעקבי, אשר כיום מכהנים כמנכ”לי החברה. ריקי יעקבי אינה רואה בחברה חברת נדל”ן רגילה, ומרגישה שההצלחה של הפרויקטים שלהם נובעת קודם כל מהעובדה שהעשייה שלהם מונעת מרצון לפתח ולתרום לקהילה. בעוד שבכל מדינה יש אזורים מבוקשים יותר ואזורים מבוקשים פחות, ריקי יעקבי רואה זאת כשליחות לפתח אזורים שונים לא רק על ידי אכלוסם, אלא על ידי הקמת מרכזי מסחר ותעשייה, שגם ייצרו עבודות לתושבי המקום, גם ימשכו הגירה פנימית למקום, וגם ייצרו שילוב אוכלוסין מדויק. לכן, מעבר לפרויקטים מגורים יוקרתיים שתוכננו ובוצעו על ידי “יעקבי יוניברסל”, ניתן למצוא גם פרויקטים של הקמת מרכזי מסחר והשכרת משרדים.

כמו כן, היתרון הבולט של החברה הערכית הזו, זו העובדה שהם גם יזמי הפרויקט, וגם הקבלן המבצע. כלומר, החברה הינה אחראית על כל האספקטים השונים של הפרויקט מתכנון הבנייה ועד הוצאת אישורי תקנים,  (כולל אישור “בקרה בתהליך” של מכון התקנים הישראלי). משמעות נוספת של הדבר, זה ש”יעקבי יוניברסל” מלווה כל לקוח מתחילת התהליך ועד סופו, והם הגוף אחראי שמולו הלקוח מנהל את כל רצונותיו, בקשותיו וכו’.

מדובר בתהליך ארוך שנבנה על יחסי אמון בין החברה ללקוח, כאשר חברת “יעקבי יוניברסל” רואה בזאת סוד ההצלחה שלהם. מבחינתם, שקיפות, יחסי אנוש, אמינות, ועמידה במילה, הם פרמטרים לא פחות חשובים מתכנון הבניה ואיכות הביצוע.

 

.