מקומונט חיפה והקריות

רשימת קניות לפני לידת התינוק

תמונה: freepik

כאשר אתם מתבשרים על היריון אתם מאושרים כי זוהי הבשורה השמחה ביותר שאתם יכולים לקבל יחד עם זאת  כל תינוק חדש מתקבל בשמחה ובעיקר תינוק ראשון ולא רק הוא  דורש הוצאות רבות. אם אתם הורים לתינוק בוודאי אתם גם חשים מאד שמחים וגם מבולבלים ולא יודעים מהי רשימת הציוד המתאימה ביותר לתינוק שלכם.

במאמר זה נדבר על  הרשימה של ציוד לתינוק שכדאי לקנות לפני הלידה ניתן גם לבצע בחנות למוצרי תינוקות הזמנה ולבקש שהיא תגיע זמן מה לפני התאריך המשוער ללידה כך שהתינוק יגיח לאוויר העולם לא תצרכו להתרוצץ בחיפוש אחר מוצרים נחוצים לתינוק מאמר זה יכיל  את כל הרשימה שאתם זקוקים לה .

הרשימה מתחילה לפי פריטים שעלולים להיות  נחוצים לתינוק כל הורה יבחר את המוצרים שהוא מעוניין בהם:

עריסה מזרן לעריסה וסט מצעים לעריסה

התינוק בחודשי החיים הראשונים הוא לא זקוק ללול לשינה ולכן ממליצים לכם בעבורו מיטה קטנה הנקראת עריסה על מנת שיהיה לו בה נח לישון המיטה  הזו מתאימה עד גיל שלושה חודשים הורים רבים לא קונים אותה אלא משכירים מארגונים שונים או לווים מחברים שרכשו עריסה וכרגע לא משתמשים בה. גם סט מצעים לא חייבים לכוש ניתן לרכוש סדין לעריסה ושמיכה נפרדת.

מיטת תינוק

יש הורים שרוכשים מיטת תינוק לאחר שהתינוק כבר גדל ואינו זקוק לעריסה אך חלקם בוחרים לרכוש חדר תינוקות מעוצב ומכיל בתוכו גם שידת החתלה אך לאלו מכם שלא מעוניינים ניתן לרכוש מיטת תינוק חשוב להקפיד שהמזרון יהיה נושם ובתו תקן ריהוט לחדרי לתינוקות הוא חשוב מאד

 סדיניות

הן מעולות לפליטות של התינוק ומטרתן שהסדין יישאר נקי

התניידות

סל קל

סל קול הוא פריט חובה שכן בתי החולים אוסרים על שחרור התינוק ללא סלקל ניתן לרכוש עגלה וסלקל ביחד או בנפרד. חשוב לרכוש סלקל איכותי המותאם לתינוק מגיל לידה.

עגלה

קיימות מגוון רחב של מאד של עגלות ממגוון רחב של חברות וטווח מחירים רחב ניתן לסווג את העגלות לעגלה משולבת המכילה גם טיולון וגם אמבטיה וזוהי עגלה המועדפת לרבים ועגלה ללא אמבטיה המתאימה מגיל לידה ונשכבת בטווח של עד 180 מעלות. לכל סוג של עגלה יש יתרונות וחסרונות ובחנות המוכר יכול לעזור לכם להחליט אילו עגלות מתאימות לכם.

מנשא

הורים רבים מדווחים את תינוקות רבים אוהבים להיות במנשא יש יתרונות רם מחזק את הקשר בין ההורה לתינוק ידי כך שהתינוק מתבונן בהורה, מייתר את הצורך בשימוש בעגלה כאשר יוצאים לטיולים קצרים במיוחד, מגע  התינוק  על גופו של ההורה וחש בפעימות ליבו קיימים רחב של מנשאים בטווח מחירים בגדלים שונים ובצבעים שונים.

מוצרי רחצה

במוצרים אלו כדאי לרכוש אמבטיה לתינוקות  דפני שהוא מתקן ששומר על התינוק שלא יחליק למים , סבון ושמפו המיוחדים לתינוק, שמן תינוקות ספוג אמבט אם אתם רוצים אתם יכולים לרכוש ריפוד לדפני או מגבת לתינוק.

ביגוד ראשוני

מביגוד זה לא כדאי לרכוש כמות גדולה מידי ולא מידה קטנה מידי אלא מידה מ 0-3  לכך כי תינוקות גדלים מהר אלא אם כן אם אתם יודעים כי התינוק  שלכם יהיה קטן.

גופיות עדיף כעם כפתורים למטה ולא בצורת מעטפת הורים צעירים רבים לא מצליחים להלביש את התינוק , גופיות , אוברולים, חיתולי פלנל או טריקו. מכנסיים חולצות וגרביים אם אתם רוצים אתם יכולים לרכוש גם חליפות.

טיפול בתינוק

מד חום, אלכוהול, צמר גפן, קיסמי שיניים, מדחום לחדר, שמן תינוקות.

האכלה

אם הנקה לא צריך כלום להאכלה מבקבוק בקבוק קטן או גדול, תחליף חלב מברשת לבקבוק.