מקומונט חיפה והקריות

שיטת גלי רדיו להרמת עור הפנים ללא ניתוח

קרדיט - Canva

הרמת עור הפנים (ליפטינג) זה שם כללי לסדרה שלמה של פרוצדורות קוסמטיות שמטרתן להידוק העור, כולל ניתוחים פלסטיים ושיטות לא פולשניות רבות, החל מתרופות (זריקות) ועד לטיפול בחומרה.

על פי חוות דעת של קוסמטיקאיות רבות מיצוק עור הפנים בגלי רדיו היא שיטה ההרמה היעילה הלא ניתוחיות, שיש לה השפעה הטובה ביותר לאורך זמן בשיפור משמעותי של בריאות העור (כולל השפעה אנטי דלקתית) מבלי לגרום לתופעות לוואי משמעותיות.

מה זה מיצוק העור בגלי רדיו?

מיצוק עור הפנים בגלי רדיו זו שיטה של הרמת פנים ללא ניתוח המבוססת על החדרת גלי הרדיו וחימום השכבות העמוקות של העור (דרמיס והיפודרמיס) מתחת לאפידרמיס (שכבת פני השטח).

מהות השיטה היא ההשפעה הממוקדת של גלי רדיו על האזורים הפגיעים ביותר, שבהם נוצרים צלוליט ושקיות המתאפיינים ברפיון הקשור לגיל. אלו הם אזורי הפנים – מצח, רקות, לחיים, סנטר וצוואר עד לסחוס בלוטת התריס.

כתוצאה מחימום עמוק לטמפרטורות שונות (בהתאם לאזור ורגישות העור), תת-שכבת השומן נעשית דקה יותר, הכלים מתרחבים באופן רפלקסיבי ועם האצת זרימת הדם מואץ חילוף החומרים בעור. אבל העיקר הוא הטרנספורמציות שמתרחשות עם הקולגן: הוא משנה את המבנה שלו – הסיבים המתוחים הארוכים המחברים את הדרמיס והאפידרמיס מתכווצים, והעור חוזר למוצקות וגמישות. לאחר 21 יום, קולגן חדש מתחיל להיווצר באופן אינטנסיבי, המספק אפקט ארוך טווח.

כתוצאה מכך, “הלסתות” מתהדקות בצורה ניכרת, גבות מורמות, קפלי אף הופכים פחות בולטים, צלקות אקנה וסימני מתיחה מוחלקים ומופחתים. אפקט קליפת התפוז נעלם. העור הופך אלסטי יותר למגע, גוון העור מתאזן: הצללים מתחת לעיניים מתבהרים, הגוון הצהוב מוחלף בוורוד.

היתרונות של השיטה:

אז אם אתם מעוניינים במיצוק עור בגלי רדיו, צרו קשר עם סבטלנה קליניקה רפואית לקוסמטיקה עילית, יש לה ניסיון מעל 20 שנה בטיפולים שונים להרמת עור הפנים.