מקומונט חיפה והקריות

שנת 2020 סוף סוף הסתיימה ועכשיו אפשר לאכול פיצה בחיפה ולהרגיש בחו”ל

צילום: יחצ

פאפא ג’ונס היא רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם, ונחשבת לאחת מתוך שלושת הרשתות הבינלאומיות הגדולות והמובילות בעולם. עכשיו, כששנת 2020 סוף סוף מאחורינו, אפשר לצאת לאכול בפיצרייה מעולה ולא רק להזמין את המגש הביתה.

אם חשקתם בפיצה בחיפה, תוכלו למצוא את סניף הדגל של פיצה פאפא ג’ונס בשדרות מוריה 132 בעיר. מדובר על הסניף השני שהוקם בישראל, של הרשת העולמית. הסניף מספק משלוחים חינם בכל רחבי חיפה וכמובן מציע אופציה של טייק אווי וישיבה במסעדה.

אתם מוזמנים להכיר את המוצרים הטעימים של רשת פאפא ג’ונס, ליהנות משירות לקוחות מעולה, או לקבל משלוח מהיר הביתה, אם כיף לכם להמשיך להסתגר קצת.

סוד ההצלחה של פאפא ג’ונס טמון באיכות וטריות חומרי הגלם

או כמו שהסלוגן של המותג קובע: Better ingredients better pizza. כך שמבחינת איכות, טריות חומרי גלם, ותוספות יצירתיות, אתם יכולים לדמיין שאתם אוכלים פיצה במילאנו, כי הניחוחות והטעמים של הפיצות שתקבלו לא רחוקים מהמקור.

סניף הפיצה בחיפה של הרשת מציע את הפיצות המסורתיות, עם השדרוג של בצק טרי שמיוצר כל יום במפעל בישראל, לפי מתכון סודי מקורי של פאפא ג’ונס.

רוטב העגבניות המשובח מיוצר מעגבניות איכותיות וטריות, וזהו הרוטב המקורי המפורסם שמיובא מארצות הברית, שמשמש כרוטב הפיצה של הרשת בכל הסניפים בעולם, כך שלא משנה אם אתם אוכלים פיצה בחיפה, בנאפולי או בניו יורק, הטעם תמיד יהיה אחיד וזהה לטעמים המוכרים והאהובים בכל העולם. לא סתם הפיצה של פאפא ג’ונס הפכה להיות הפיצה האהובה ביותר בעולם! בעקבות שמירה על סטנדרטים גבוהים וטעם אחיד בכל אחד מ-6000 סניפי הרשת ברחבי העולם.

פיצה בחיפה מגדירה מחדש טעמים נועזים

מעבר לתוספות הרגילות, תוכלו להזמין שילובים שאינם קונבנציונליים, במיוחד כאלה שמציעים טעמים חריפים יותר ומרכיבים שמקורם במגוון מאכלים עולמיים. כך, למשל, ברשת פאפא ג’ונס משתמשים בגבינת מוצרלה משובחת 100% לצד תערובות ייחודיות של גבינות המיובאות מאיטליה, מגבינות משובחות ללא שימוש בתחליפים ומרכיבים סינטטיים.

חוץ מזה, מושם דגש מתמשך על פורמטים יצירתיים וחדשים, שמכוונים להעדפות הטעם של צרכנים צעירים שאינם מבשלים לעצמם ומחפשים אפשרויות ייחודיות של פיצה בחיפה שאפשר ליהנות ממנה לבד או עם חברים.

בהתחשב בגורמים אלה, ובטכנולוגיות המשלוחים החדשות, המחשבה על הזמנת פיצה עם מרכיבים וטעמים חדשים הופכת השנה להיות מוגבלת רק על ידי הדמיון.

מה הטרנד הגדול הבא בעולם הפיצה? יכול להיות שהוא כבר כאן

בתפריט הרשת אפשר למצוא פיצות מבצק עבה או דק, ללא שומן וללא תחושת כבדות. אז לא משנה מה הן ההעדפות שלכם מבחינת עובי הבצק של הפיצה האהובה עליכם, או התוספות שאתם חייבים להזמין, עם השקת הסניף של פיצה בחיפה, מגיע גם הטרנד הגדול הבא: פיצה מותאמת אישית לכל העדפה ולכל טעם.

רשת פאפא ג’ונס מציעה את המפרט העשיר ביותר של פיצות מיוחדות עם שילובים מלהיבים, וזה גם מה שהכי מאפיין את הרשת: חדשנות קבועה ויצירת שילובים מעניינים עם טעמים מפתיעים, מיוחדים וממכרים.

בשורה התחתונה, חוגגים את סיום הסגר עם פיצה מעולה

שנת 2021 הביאה עמה לא רק את האור הגדול שמבשר על סיום השנה הכי מוזרה בהיסטוריה, אלא גם השקת עשרות סניפים חדשים של רשת פאפא ג’ונס ברחבי הארץ.

אז אם אתם חובבי איכות, טריות, ייחודיות ומקוריות, יש לכם פיצה בחיפה שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם בפיצרייה משפחתית, צבעונית ועליזה באיטליה. וכמובן ישנם משלוחים חינם בכל חיפה!