מקומונט חיפה והקריות

תופעת היתושים: איך לעבור אותם בשלום

תמונה: pexels

אנחנו רוצים לספר לכם על מוצר מהפכני שבאמצעותו תוכלו לעבור את חודשי הקיץ החמים והדביקים ללא עקיצות , ללא גירודים ותוכלו לישון באמצעותו בשקט בלי זמזום של ייתושים באוזן: קוטל יתושים ! קוטל יתושים הוא מוצר חשמלי המורכב ממספר רכיבים. הרכיבים העיקריים של קוטל היתושים הוא שנאי חזק ומנורת אולטרה סגול אשר מושכת אליה חרקים מעופפים וכמובן שהיא מושכת אליה גם ייתושים . המטרה העיקרית של קוטל היתושים הוא לקטול את היתושים, אבל קוטל יתושים מוסקיטו מקורי איטלקי מצליח לקטול גם ברחשים, זבובים, פרפרים, עש לילה, חומייני ועוד סוגים רבים של חרקים מעופפים.

קוטל היתושים מגיע עם נורה אולטרא סגול שמטרתה למשוך אליה את הייתושים ואת יתר החרקים המעופפים. מחרקים רבים הוכיחיו שהאור הסגול הוא סוג האור שמושך אליו סוגים שונים של חרקים מעופפים ולכן בקוטל יתושים משתמשים בנורה אשר פולטת אור מסוג אולטרה סגול ולא נורת פלורסנט רגילה הפולטת אור לבן. אם כן, הייתושים נמשכים לאור אוטלרא סגול. נורת האולטרא סגול , היא נורה שאיננה פולטת חומרים רעילים ו/או איננה פולטת חומרים כימים ולכן היא ידידותית לסביבה ואין כל חשש להשתמש בקוטל היתושים גם בחדרי

בעת שהייתוש או החרק המעופף מתקרבים לקוטל הייתושים החרק המעופף או הייתוש נקטלים מייד וזאת בזכות השנאי האיטלקי החזק אשר מצליח לקטול מלא סוגים של חרקים מעופפים

חשוב לנו שתזכרו שמה שקוטל את החרק המעופף זה השנאי ולא המנורה. המנורה רק מפתה את החרק המעופף או הייתוש להתקרב אל קוטל יתושים.

לקוטל יתושים מסוג מוסקיטו יש מספר יתרונות רבים: מונע עקיצות, אינו מפיץ חומרים כימיים, שקט, בטיחותי וכיוצא בזאת.

מה שמיוחד בהדברה נגד היתושים מוסקיטו הוא השנאי האיטלקי החזק המספק עוצמת קטילה של 5000 וולטאז , השנאי הוא גדול וכל הרכיבים האלקטרונים של השנאי אטומים במאה אחוז לחדירה של אוויר, לחות, חום וקור.

אז אחרי שהסברנו לכם את היתרונות של קוטל היתושים מוסקיטו שהינו קוטל יתושים מומלץ וקוטל יתושים חזק מאוד, אנחנו נפתיע אתכם ונספר לכם שמי שעוקצת אתכם היא היתושה. רק היתושה עוקצת אתכם מאחר והיא זקוקה לחלבונים הנמצאים בדם שלנו לייצור חלבונים ובכך היא מפיקה את הביצים שלה.

המאמר בחסות חדשות bignews